среда, 30 октября 2013 г.

Модуль 9. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання, адже перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів, що мають  допомогти їм розвинути навички самоспрямованості.  Учителі можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках: зміст, процес, результати, навчальне середовище,-та  планують навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів, оскільки задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення для того, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий